´╗┐

Transformacja 2012

Temat: Sambor - miasto, dojazd, pobyt
U┼╝ytkownik "Tomasz Jankowski" Szukam wiec wszystkich informacji jakie sa na temat tego miasta - jak dojechac, Wg rozk┼éadu jazdy PKS Przemy┼Ťl do Sambora masz 2 autobusy o 9.30 i 14.30 ale...
Źródło: topranking.pl/1185/sambor,miasto,dojazd,pobyt.php



Temat: Najta┼äsze i szybkie po┼é─ůczenie.
Z dworca autobusowego w Przemy┼Ťlu pierwszy autobus do Lwowa odje┼╝d┼╝a o 8:00. Cena biletu 15 z┼é, cena biletu powrotnego 26 hrywni - trzeba kupowa─ç we Lwowie. Pe┼ény rozk┼éad jazdy jest na stronie http://www.pks-przemysl.pl/ Z Przemy┼Ťla do Lwowa je┼╝d┼╝─ů te┼╝ autobusy firmy Chortycia http://www.webmedia.pl/chort/ Przejazd busem do granicy w Medyce kosztuje 2 z┼é. Przejazd z Szegini do Lwowa 6 hrywni. ┼╗ycz─Ö wielu mi┼éych...
Źródło: topranking.pl/1185/najtansze,i,szybkie,polaczenie.php


Temat: najtaniej Kijow -> Wroclaw
 Witek <witec@NOSPAM.gazeta.plnapisa┼é(a): Witam, Mam jeszcze pytanie odnosnie autobusow Lwow-Przemysl, tych ktore jada z Dworca Autobusowego. Na stronie www.pks-przemysl.pl czytamy ze o 9:00 wyjezdza autobus do Przemysla ale jest to jakis co "kursuje po og┼éoszeniu".   Na tej stronie jest informacja o rozk┼éadzie jazdy autobus├│w z Przemy┼Ťla do Lwowa a nie ze Lwowa do Przemy┼Ťla tak jak podajesz. Zajrzyj na stron─Ö http://www.city-adm.lviv.ua/dovidka/bus1.htm s─ů tu autobusy ze Lwowa do Przemy┼Ťla o 9.05 r├│wnie┼╝ ale nie r─Öcz─Ö ┼╝e informacja jest naj┼Ťwie┼╝sza! Czy jechaliscie juz nim, od czego zalezy czy bedzie czy go nie bedzie? Czy moze...
Źródło: topranking.pl/1185/najtaniej,kijow,wroclaw.php


Temat: [IC] Z PKP Intercity na Mundial
PKS Przemy┼Ťl oferuje przejazdy na regularnej linii do Londynu p. Gelsenkirschen ( poza tym, prawie ka┼╝dy przewo┼║nik zagraniczny ma to miasto w swojej ofercie. Wystarczy poszuka─ç. Primo - Gelsenkirchen, a nie Gelsenkirschen. Secundo - rozklad jazdy nie jest dopasowany do godzin rozpoczecia i zakonczenia meczu, wiec tracisz mnostwo czasu. Po meczu musisz czekac do 21:20 nastepnego dnia. Na sam mecz rowniez musisz...
Źródło: topranking.pl/1568/ic,z,pkp,intercity,na,mundial.php


Temat: Jasło Stróże
Z wyjatkiem E-30, na Podkarpaciu niestety kolej wszedzie bedzie przegrywac z PKS. Niekoniecznie. Dawny pociag posp pokonywa┼é trase Jas┼éo Krak├│w w 2.45 - 2.50 podczas gdy autobus w 3.15. Tym sposobem, powinny zostac tylko pociagi z Debicy do Przemysla. Ale mysle tez, ze czas jazdy osobowki z Jasla do Tarnowa daloby sie zbic do jakis 2.20. Zapomnij, ze kto┼Ť pojedzuie osob├│wka na ... sie wetlina. Rekord jazdy tego poci─ůgu na trasie Tarn├│w Jas┼éo to 1.47, ale dzi┼Ť nieosi─ůgalny, bo zmiejszono predko┼Ťci szlakowe na paru odcinkach oraz wprowadzono wiele ograniiczen. "Bieszczady" bezwglednie przez Stroze, ale lacznica. Chcialbym przy okazji tez zglosic jezdzacy przez Rzeszow pociag "Bieszczady" do kitu, bzdury, itp. roku To jest super totalna bzura. Ciekawe jest to, ┼╝e jak przy obecnym rozk┼éadzie wysiadziesz w...
Źródło: topranking.pl/1571/jaslo,stroze.php


Temat: Lublin - nowe polaczenie PKS-PKP
Przemys┼éaw Kowalik <przemo@ANTISPAMo2.plnapisa┼é(a): PS. Nawiasem m├│wi─ůc ch┼éopaki cholernie nie chc─ů si─Ö wynie┼Ť─ç z tego Podzamcza skoro wymy┼Ťlili tak─ů zagrywk─Ö ;-) Oczywi┼Ťcie, ┼╝e tu jest pies pogrzebany: "Obecnie mamy w mie┼Ťcie oko┼éo 20 przewo┼║nik├│w. Czy PKS Lublin ma szans─Ö zosta─ç kolejnym? - Je┼Ťli wp┼éynie do nas wniosek, to rozpatrzymy go tak jak ka┼╝dy inny. Po otrzymaniu pozwolenia PKS b─Ödzie musia┼éo przygotowa─ç m.in. rozk┼éad jazdy i uczestniczy─ç w bie┼╝─ůcym utrzymaniu przystank├│w" To oczywiste, ┼╝e to jest chwyt propagandowy. Bo dodatkowych wp┼éyw├│w PKS tu mie─ç nie b─Ödzie. Wr─Öcz przeciwnie. I to bardzo.
Źródło: topranking.pl/1573/lublin,nowe,polaczenie,pks,pkp.php


Temat: Ekspansja PKS Ostrowiec Św. SA
PKS Ostrowiec w okresie Wielkanocy Dla emigrant├│w i imigrant├│w: W zwi─ůzku ze zbli┼╝aj─ůcymi si─Ö ┼Üwi─Ötami Wielkanocnymi PKS w Ostrowcu ┼Üw. S.A. uprzejmie informuje, ┼╝e b─Ödzie realizowa─ç komunikacj─Ö zgodnie z Rozk┼éadem Jazdy ... tabliczkach rozk┼éadowych komunikacja nie b─Ödzie wykonywana za wyj─ůtkiem kurs├│w z Ostrowca ┼Üw. do Przemy┼Ťla o godz. 7.10 oraz z Ostrowca ┼Üw. do Poznania przez ┼ü├│d┼║ o godz. 19.05. 17 kwietnia –...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15066,39885110,39885110,Ekspansja_PKS_Ostrowiec_Sw_SA.html


Temat: Przemy┼Ťl-Lw├│w??? pomocy!
PKS rozk┼éad jazdy-Przemy┼Ťl-Lw├│w 7:30 (ale nie kursuje w niedziele i swieta), 8:10 ( kursuje we wtorki, pi─ůtki i niedziele (ca┼éy rok) oraz kursuje w ┼Ťrody, soboty (od 25.06 do 30.08)) inne...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,165,36090879,36090879,Przemysl_Lwow_pomocy_.html


Temat: Zintegrowany Plan Rozwoju Transportu...
tencaly plan to utopia:))))))))))) dworzec autobusowy w centrum:)) dworzec miedzy narodowy pks:))))) parkingi parkuj i jedz:)))))) niewiem poco sie robi takie farmazony i marnuje kase na takie bajki, takich rozwiazan jak te to nawet w warszawie Krakowie czy poznaniu niemaa co dopiero myslec oty mw takim grajdole jak nasze miasto:)))))))))))))))))))) ok wymiana tabor MZK na nowy ekonomiczny mniejszy dobr rozklad jazdy, modernizacja ... przyszlosci dalekiej:)) do Przemysla na ekspresowke pytam sie jak ?????/ jak droga idzie przez ORLY Dunkowiczki.. juz tam sa zwezenia i ograniczenia predkosci i robi sie z tej drogi, droge rangi osiedlowej:))) z 50/h a jeszcze tramwaj szynowy zurawica przemysl medyka czy tez jakis do lwowa:)) nastepna bajka, takie rzeczy mozna robic w AGLOMERACJI trojmiasta slaska miedzy Lodzia a warszaw!!! juz w krakowie to jest nie oplacalne (krakow skawina, wieliczka krzeszowice)!!!! a oni chca to robic w przemyslu no ludzie ktos kto sie niezna na tych rzeczach moze sie podniecac ale 2/3 tego...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,165,56360075,56360075,Zintegrowany_Plan_Rozwoju_Transportu_.html


Temat: RZESZÓW-Jasionka - Lwów
do cenrum. Rozkład jazdy autobusów PKS jest dostępny pod numerem 9433 lub 853-24-87.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,69,7167059,7167059,RZESZOW_Jasionka_Lwow.html


Temat: uporz─ůdkowa─ç komunikacj─Ö miejsk─ů...
Popieram w pelni, ktos kto zarz─ůdza MZK i uklada rozk┼éad jazdy nie widzia┼é chyba jak to wygl─ůda w innych miastach. Kiedy wychodz─Ö na przystanek i widz─Ö ze autobus odjezdza za godzin─Ö to r─Öce mi opadaj─ů. MZK zachowuje si─Ö prawie jakby bylo pks-em i jedynie dowozilo ludzi zamieszkuj─ůcych za miastem, ewentualnie z punktu koncowego danej linii, do punktu koncowego. Zupe┼énie lekcewazy zadanie komunikacji WEWN─äTRZ miasta, a ca┼éy ten problem rozwi─ůza┼éyby zaledwie dwie cz─Östo kusuj─ůce linie. Przemysl nie jest takim malym miastem. Jak mam sie dostac z Lwowskiej na os Kmiecie, piechot─ů? Innym problemem jest...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,906,26803847,26803847,uporzadkowac_komunikacje_miejska_.html


Temat: Przemysl-Medyka-Lwow: pytanko,pilne
www.pks-przemysl.pl/index1.php?url=rozkladmiedzy na tej stronie jest rozk┼éad jazdy pks z przemysla do lwowa.Wydaje mi sie ze mozesz nie zdazyc na ten poci─ůg o 10.Ja jade w sobot─Ö poci─ůgiem z lwowa o 13:50 i m├│j poci─ůg tez ma byc o 6:10 w przemy┼Ťlu i boje sie ze nie zdaze je┼Ťli autobus za dlugo bedzie stal na granicy,chyba pojade wczesniejszym pociagiem.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,791,27056221,27056221,Przemysl_Medyka_Lwow_pytanko_pilne.html


Temat: RUMUNIA
Witam ponownie www.pks-przemysl.pl/ Jest tam zak┼éadka rozk┼éad jazdy , a dalej miedzynarodowe . Na tej stronce znajdziesz nr. telefonu (tak mi si─Ö wydaje). Autobus odje┼╝dza o 7.30 rano ze stanowiska 1 dworca autobusowego pks-przemy┼Ťl, ale lepiej sprawdz bo mo┼╝e co┼Ť si─Ö zmieni┼éo. p.s. Wazne!!! Kursuje z Przemy┼Ťla w ┼Ťrody, czwartki, pi─ůtki, Kursuje z Suceavy w poniedzia┼éki, wtorki, ┼Ťrody, pozdr.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,623,14656676,14656676,RUMUNIA.html


Temat: Male Porownanie - Wroclaw - Jelenia Gora (PKP vs PKS)
On 3 Dec 2000 12:19:26 GMT, pio@enter.net.pl (Piotr Gandziarowski) wrote: W PKP zdarza mi sie stac na zatloczonym korytarzu, w PKS nigdy. W pociagu strach przymknac oczy, po ich otwarciu moze sie okazac ze nasz bagaz zmienil juz wlasciciela ;-) , w PKS tego problemu raczej nie ma. Poka┼╝ mi przypadek kiedy okradli kogo┼Ť w jakim┼Ť poci─ůgu Wroc┼éaw - JG czy Wroc┼éaw - K┼éodzko [bo z Twoich zainteresowa┼ä wynika, ┼╝e tu najcz─Ö┼Ťciej je┼║dzisz]. Jadac PKS'em nie zdarzylo mi sie dojechac na miejsce pozniej niz zakladal rozklad jazdy. Eee... bo jak si─Ö jaki┼Ť poci─ůg ... wyboru: PKP posp. z Przemysla o 2.04 (we Wroclawiu o 6.36) albo PKS Krosno- Wroclaw (odjazd z Krakowa o 23.50, we Wroclawiu o 5.35). Ceny: PKP - 258km, posp. 2kl.- 31.30 zl PKS - 270km,.35.00 zl Oczywiscie wybralem PKS. To chyba pomysli┼ée┼Ť grupy.
Źródło: topranking.pl/1572/male,porownanie,wroclaw,jelenia,gora,pkp,vs,pks.php


Temat: Z rowerkiem koleja - lawina chamstwa w PKP
pospieszny relacji Gliwice - Przemysl odjazd z Gliwic 6.29 przyjazd do Krakowa bodajze 8.42. Zachecony tak milym polaczeniem postanowilem z niego skorzystac. Pociag do Kedzierzyna przyjechal planowo, ale odjechal dopiero o ... Katowic wraz z grupka okolo 20 zawiedzinych pasazerow, oczywiscie osobowka tez odjechala z opoznieniem ale to nic. Siedze spokojnie wiedzac ze wg poprzedniego rozkladu jazdy lapalem w Katowicach pospieszny z Czestochowy i bylem w Krakowie przed 10. Wysiadam w Katowicach i czytam rozklad jazdy, wraz z ta sama grupka pasazerow odchodze zawiedziony i wsciekly. Jest 7.30 a najblizszy pociag z Katowic do Krakowa jest za piec czy dziesiec dziewiata i na dodatek jest to osobowy. chcac nie chcac pomaszerowalem na dworzec PKS a tam autobusy co godzine, wiec skorzystalem z tego srodka transportu ... - skoro zawsze odjezdza za 5 szosta to dlaczego pisze w rozkladzie ze za 17 szosta, - dlaczego w Gliwicach pospieszny nie czeka na tego opozninego osobowego, - dlaczego nie da sie wniesc takich poprawek w rozkladzie zeby mozna bylo sie z jednego przesiasc na drugi, Stalosc spozniania sie tego pociagu jest taka ze jak kiedys zapowiedzieli go w K-K w godzinie ... nie jest chwilowa awaria i ukladajac rozklad wiedziano ze tak jest i bedzie. Kazek
Źródło: topranking.pl/1573/z,rowerkiem,koleja,lawina,chamstwa,w,pkp.php


Temat: Podzial PKS (bylo: Re: Niemcy: Telekomunikacyjna wojna na ceny)
Michal Sawicki napisa┼é: AFAIK Firma to byla PKS, a PPKSy to byly przedsiebiorstwa tej firmy, ktore uzyskaly teraz samodzielnosc. W wi─Ökszo┼Ťci by┼éy to oddzia┼éy KPKS, ┼Ťci┼Ťlej pisz─ůc. I przestal istniec ogolnopolski rozklad jazdy A kiedy┼Ť istnia┼é? Bo koordynacji to nijakiej pomi─Ödzy tymi rozk┼éadami wida─ç nie by┼éo. Zreszt─ů teraz, nawet w ramach jednego przedsi─Öbiorstwa, te┼╝ cz─Östo nie wida─ç. i niektore przedsiebiorstwa zlosliwie nie ... jak w 1995 nie by┼éo na przystanku Susiec, stanowi─ůcym w┼éasno┼Ť─ç PPKS Bi┼égoraj, informacji o kursie Tomasz├│w Lubelski - ┼ü├│d┼║). Na dworcach nie. Cz─Östo natomiast zdarza (czy zdarza┼éo) si─Ö, ┼╝e przedsi─Öbiorstwa PKS nie wpuszczaj─ů autobus├│w konkurencyjnych przedsi─Öbiorstw na swoje dworce. Nie wiem, ile czasu kol. Asmi pracuje w PKS Warszawa, ale je┼Ťli pami─Öta histori─Ö kursu do Przemy┼Ťla, to pewnie co┼Ť na ten temat...
Źródło: topranking.pl/1727/podzial,pks,bylo,re,niemcy,telekomunikacyjna.php


Temat: Poci─ůgi pod specjalnym horrorem
Mia┼éem podobne problemy z rozk┼éadem jazdy. Wracaj─ůc z bratem po koncercie Porcupine Tree z Krakowa do Przeworska. Wiedz─ůc, ┼╝e koncert sko┼äczy si─Ö do┼Ť─ç p├│┼║no i musimy si─Ö za┼éapa─ç na ostatni poci─ůg ... taxi,jedziemy,doje┼╝d┼╝amy do dworca pks, stop dalej nas nie zawiezie bo jest zakaz wiazdu (remont,budowa dworca pkp)-zap┼éacone, biegniemy do przej┼Ťcia podziemnego zosta┼éo 5min.jak przy kasach b─Ödzie luz to nawet uda si─Ö kupi─ç ... pani zaczyna wystukiwa─ç bilety - zapytam - wie pani mo┼╝e z kt├│rego peronu odje┼╝d┼╝a ten poci─ůg, a kt├│ry pyta pani - no ten do przemy┼Ťla przed p├│┼énoc─ů - a ten, to ... kto jest winny tego,┼╝e rozk┼éady s─ů niedok┼éadne,nieczytelne, ┼╝e pani w kasie/informacji gada g┼éupoty to sk┼éoni┼éo mnie do napisania tego listu) cytuj─Ö TO MUSIA┼ü PAN ┼╣LE ZROZUMIE─ć koniec cytatu. Dodam, ┼╝e nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,410,46541362,46541362,Pociagi_pod_specjalnym_horrorem.html


Temat: Jak dojechac do Lwowa ?
Po co kombinować. Masz tu rozkład jazdy PKS www.pks- przemysl.pl/index1.php?url=lwow pozdro
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,165,49315336,49315336,Jak_dojechac_do_Lwowa_.html


Temat: Ceny kwater na Krymie
dworce s─ů obok siebie wejd┼╝ na stron─Ö pks Przemy┼Ťl masz tam rozk┼éad jazdy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,623,13636325,13636325,Ceny_kwater_na_Krymie.html


Temat: Pospieszne do Jeleniej c.d.
Marek Wiercioch napisa┼é(a): U┼╝ytkownik "Przemyslaw Kowalik" <przemo@ANTISPAMo2.plnapisa┼é w wiadomo┼Ťci news:dro2md$174$1@inews.gazeta.pl | Chyba nie do konca znasz sytuacje... Od kiedy zlikwidowano | pokazna liczbe osobowych na tej trasie, pociagi dalekobiezne w | ... Wrocka sa niepotrzebne, bo sama  Jelenia ma tanszy PKS co godzine jadacy dwa razy szybciej. No ja domy┼Ťlam si─Ö, ┼╝e tu chodzi raczej komunikacj─Ö miedzy miejscowo┼Ťciami po┼Ťrednimi... | jest 08:55, a ... o te konkretna sytuacje, kiedy rozklad wchodzi w zycie, a po dwoch miesiacach zmienia sie go w  taki sposob, ze pasazerowie maja placic dodatkowe 50% haraczu za to, Tego haraczu jest ... czas jazdy sie skroci z 4h54 do  4h53... (poza tym juz kiedys pisalem, ze czasy Ww - Jelenia sa tak wirtualne, ze wszystkie pociagi od Wroclawia maja w Boguszowie +15). |...
Źródło: topranking.pl/1567/pospieszne,do,jeleniej,c,d.php


Temat: [Cz-wa] Nowy rozkład PKP od niedzieli
Witam !!! Gazeta Wyborcza w Cz─Östochowie Nowy rozk┼éad PKP od niedzieli Gliwiczanin, Cz─Östochowianin, Ja─çwing, Karlik - to nowe nazwy, ale niekoniecznie nowych poci─ůg├│w. W rozk┼éadzie jazdy PKP, kt├│ry wchodzi w ┼╝ycie ... poci─ůg├│w Warszawa b─Ödzie stacj─ů po┼Ťredni─ů, bo docelowe to: Olsztyn (poci─ůg Kormoran), Suwa┼éki (Ja─çwing), Bia┼éystok (Narew - je┼║dzi┼éa ju┼╝ w starym rozk┼éadzie). Na linii do ┼üodzi zmiany s─ů minutowe - z tym ... z kolei informacja o poci─ůgu Cegielski, dzi─Öki kt├│remu zyskamy bezpo┼Ťrednie po┼é─ůczenie z Poznaniem (16.30) oraz kolejne z Krakowem (13.10). Poci─ůg jedzie a┼╝ do Przemy┼Ťla. Uk┼éad po┼é─ůcze┼ä wakacyjnych nie zmieni si─Ö, a ... na inn─ů tras─Ö przeniesiono cz─Ö┼Ť─ç poci─ůg├│w Warszawa - Wroc┼éaw, rok temu wszystkie relacji Katowice - Pozna┼ä. Najnowszy rozk┼éad ma jedn─ů "jask├│┼ék─Ö": nowy poci─ůg Wroc┼éaw - Warszawa - Suwa┼éki. Odjazd do stolicy (9) jest jednak zbyt p├│┼║ny, by za┼éatwi─ç tam swoje sprawy i wr├│ci─ç do Lubli┼äca na wiecz├│r. Zmiany tak┼╝e w PKS-ie Od poniedzia┼éku PKS uruchamia now─ů lini─Ö do K┼éobucka-Zag├│rza przez Szarlejk─Ö, Kalej, Wr─Öczyc─Ö, Grodzisko. Wyjazd z dworca w Cz─Östochowie o godz: 7.40, 9.30, 14, 15.30 (w dni nauki szkolnej). Odjazdy z Zag├│rza: 6.45, 8.30, 10.20, 14.45. Nowy rozk┼éad jazdy w "Gazecie" - w...
Źródło: topranking.pl/1572/cz,wa,nowy,rozklad,pkp,od,niedzieli.php


Temat: Male Porownanie - Wroclaw - Jelenia Gora (PKP vs PKS)
On 29.11.2000 19:36 Grzegorz Piotrowski wrote in <3A254C97.DDDEA@klub.chip.pl: | Czas przejazdu: | PKS: 40 min (trasa Wroclaw - Strzegom; 60 km) 60 km/ 40 min = 90 km/h Jak to mo┼╝liwe ? To niezupelnie jest tak. Wiekszosc pospiesznych autobusow PKS jedzie wg rozkladu z Wroclawia do Strzegomia godzine (dysponuje PKSowymi ceglami terenu Dolnego Slaska ;-) wiec moge podac konkretne polaczenia). Ja nie ... zwiazane z rozkladem jazdy - to wszystko staje sie bardziej zrozumiale). Dosc czesto korzystam z polaczen PKP i PKS na terenie Dolnego Slaska, mieszkam we Wroclawiu, a wolny czas staram sie spedzac wloczac sie po Sudetach... I coz... Autobusy PKS czy pociagi to dla mnie przede wszystkim srodek transportu. I musze powiedziec, ze jednak wole korzystac z PKS'ow. Dla mnie (podkreslam to ... PKS). Nie mowiac juz o bez porownania wiekszej liczbie polaczen jakie oferuje PKS. W PKP zdarza mi sie stac na zatloczonym korytarzu, w PKS nigdy. W pociagu strach przymknac oczy, po ich otwarciu moze sie okazac ze nasz bagaz zmienil juz wlasciciela ;-) , w PKS tego problemu raczej nie ma. Jadac PKS'em nie zdarzylo mi sie dojechac na miejsce pozniej niz zakladal rozklad jazdy. Autobusy pospieszne sa zwykle czyste, wysprzatane, a pociagi? Jechalem juz wagonami z pocietymi siedzeniami, niedomykajacym sie oknem etc. O brudnych firankach, niedomytej podlodze czy brudnej szybie w oknie, ... pociagi i dalekobiezne rzeznie - tego nie znosze i jesli tylko moge wybieram inny sposob podrozy. Niedawno wracalem w nocy z Krakowa do Wroclawia. Mialem do wyboru: PKP posp. z Przemysla o 2.04 (we Wroclawiu o 6.36) albo PKS Krosno- Wroclaw (odjazd z Krakowa o 23.50, we Wroclawiu o 5.35). Ceny: PKP - 258km, posp. 2kl.- 31.30 zl PKS - 270km,.35.00 zl Oczywiscie wybralem PKS.
Źródło: topranking.pl/1572/male,porownanie,wroclaw,jelenia,gora,pkp,vs,pks.php


Temat: Male Porownanie - Wroclaw - Jelenia Gora (PKP vs PKS)
UFO <fratc@promail.plwrote: On 3 Dec 2000 12:19:26 GMT, pio@enter.net.pl (Piotr Gandziarowski) wrote: | W PKP zdarza mi sie stac na zatloczonym korytarzu, w PKS nigdy. | W pociagu strach przymknac oczy, po ich otwarciu moze sie okazac ze | nasz bagaz zmienil juz wlasciciela ;-) , w PKS tego problemu raczej nie | ma. Poka? mi przypadek kiedy okradli kogo? w jakim? ... wyjezdza z Wrocka o 21.15 a praktycznie czasme nawet o 22) od tego czasu if (czas 19) nie jade pociagiem printf("boje sie"); | Jadac PKS'em nie zdarzylo mi sie dojechac na miejsce pozniej niz | zakladal rozklad jazdy. Eee... bo jak si? jaki? poci?g sp??ni to pewnie jaki? debil w autobusie wjecha? na przejazd prosto pod gagarca :-))) | Autobusy pospieszne sa ... | PKP posp. z Przemysla o 2.04 (we Wroclawiu o 6.36) albo PKS Krosno- | Wroclaw (odjazd z Krakowa o 23.50, we Wroclawiu o 5.35). | Ceny: | PKP - 258km, posp. 2kl.- 31.30 zl | PKS - 270km,.35.00 zl | Oczywiscie wybralem PKS. ja tez bym wybral. Kiedys mialem wybor wracac PKOP ze Slupska wakacje noca czy PKSem w dzien tez...
Źródło: topranking.pl/1572/male,porownanie,wroclaw,jelenia,gora,pkp,vs,pks.php



© 2009 Transformacja 2012.

Home Roma Eventi Rowy Perła